AKTUALNOŚCI

 

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

Kontakt z przedszkolem:  tel.  22 725 46 33 lub adres e-mail   przedszkole.promyczek@wp.pl

Kontakt z poszczególnymi grupami i specjalistami: emaile grupowe, specjaliści

 Przedszkolny Facebook

 

_____________________________________________________________________________________________

opłatyOpłaty za przedszkole  za czerwiec

Opłaty za czerwiec dokonujemy od 22 czerwca 2021 r.  do 25 czerwca 2021 r. po uzyskaniu informacji o wysokości kwoty do zapłaty, po kontakcie telefonicznym z pracownikiem administracji Przedszkola Publicznego P2 „Promyczek” -  22 725 46 33 od 22 -25.06.2021 r. w godz. 9.00 – 15.00.

_____________________________________________________________________________________________

3333OPŁATY ZA PRZEDSZKOLE ZA WAKACJE

miesiąc lipiec  

Nr konta: 37 1020 1026 0000 1102 0263 5803 Gmina Błonie, ul. Rynek 6; tytułem: P.P. Nr 3 LIPIEC     lub P.P Nr 4 LIPIEC,  imię i nazwisko dziecka, za wyżywienie i opłatę godzinową – wakacje

 

miesiąc sierpień

Nr konta: 37 1020 1026 0000 1102 0263 5803 Gmina Błonie, ul. Rynek 6; tytułem: P.P. Nr 2 SIERPIEŃimię i nazwisko dziecka, za wyżywienie i opłatę godzinową – wakacje

  1. Rodzice dokonują dwa oddzielne przelewy za lipiec i sierpień od 14 czerwca 2021 r. do 21 czerwca 2021 r.
  1. Uzyskanie informacji o wysokości kwoty do zapłaty będzie możliwe od  14 czerwca do18 czerwca  2021 r. (w godz. 9.00 – 15.00), po  kontakcie telefonicznym z pracownikiem administracji Przedszkola Publicznego Nr 2 „Promyczek” -  22 725 46 33.

BARDZO WAŻNE: Nieuiszczenie opłat w wyznaczonym terminie oznaczać będzie rezygnację z korzystania z usług przedszkola w czasie wakacji.

We wrześniu, kwota za wakacje zostanie rozliczona zgodnie z faktyczną ilością godzin pobytu dziecka w przedszkolu.

Informujemy Rodziców, że we wszystkich przedszkolach Gminy Błonie, za dzieci odchodzące do szkoły, przedpłata za wakacje za wyżywienie, ze względu na brak możliwości rozliczenia nie ulega zwrotowi.  

_____________________________________________________________________________________________

Pakiet 8 - odbierz to rachmistrzDzwoni numer 22 828 88 88?  Odbierz, to rachmistrz spisowy!

Rachmistrzowie spisowi kontaktują się na razie tylko przez telefon. Niestety wiele osób ignoruje połączenia od nich lub boi się je odebrać. Należy pamiętać, że rachmistrzowie dzwonią z dwóch numerów: 22 828 88 88 oraz za pośrednictwem infolinii spisowej 22 279 99 99. Te połączenia warto odbierać, żeby z pomocą rachmistrza szybko i wygodnie wywiązać się z obowiązku udziału w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021 (NSP 2021). 

Rachmistrzowie telefoniczni zaczęli drugi miesiąc pracy. Dzwonią do mieszkańców Polski, aby pomóc się spisać. Niestety wiele osób, którym chcą zaoferować swoje wsparcie, odmawia rozmowy lub odrzuca połączenie nie sprawdzając nawet, kto dzwoni.

Czy to oszust?

Odbierając telefon z nieznanego nam dotąd numeru trzeba zawsze zachowywać ostrożność. W czasie NSP 2021 mogą zdarzać się przypadki podszywania się oszustów pod rachmistrza. Należy koniecznie pamiętać, że rachmistrz nie żąda od Państwa pieniędzy, nie pyta o majątek lub dochody. W prosty sposób można sprawdzić, czy osoba, która podaje się za rachmistrza, rzeczywiście nim jest. Trzeba tylko zanotować imię, nazwisko oraz numer identyfikatora rachmistrza i skorzystać z wybranej opcji weryfikacji.

Najprościej i najszybciej zapytać rachmistrza o podanie jednej z pięciu ostatnich cyfr naszego numeru PESEL - jeśli odpowie prawidłowo, możemy spokojnie kontynuować rozmowę i przejść do spisu.

Można również skorzystać z aplikacji „Sprawdź rachmistrza”, dostępnej na stronie https://spis.gov.pl/ lub zadzwonić na infolinię spisową pod numer 22 279 99 99 i poprosić konsultanta o sprawdzenie danych rachmistrza.

Spam? Sprawdź, czy to nie rachmistrz

Rachmistrz zadzwoni z numeru 22 828 88 88 lub 22 279 99 99. Ze względu na skalę przedsięwzięcia nasz aparat telefoniczny może uznać te numery za zagrożenie lub spam. To dlatego, że występuje ciąg tych samych cyfr – są one jednak tak dobrane, żeby łatwo było je zapamiętać.

Jeśli na Twoim telefonie wyświetli się jeden z dwóch wspomnianych numerów, odbierz połączenie bez zbędnych obaw, nawet jeśli widzisz komunikat „Podejrzenie spamu”.

Jeśli nie odebrałeś telefonu od rachmistrza spodziewaj się od niego SMS-a i ponownych prób połączenia.

Dlaczego warto odebrać?

Spis ze wsparciem rachmistrza jest o tyle łatwiejszy, że to rachmistrz prowadzi nas po całym formularzu spisowym. Jeśli mamy jakieś wątpliwości co do treści pytań, możemy od razu poprosić rachmistrza o wyjaśnienie.

Pomoc rachmistrza jest szczególnie przydatna w przypadku osób, które nie czują się zbyt pewnie używając komputera lub telefonu albo w ogóle nie miały styczności z cyfrowym światem. Formularz spisowy jest bowiem dostępny wyłącznie przez Internet – jeśli nie umiemy się spisać samodzielnie, należy bezwzględnie skorzystać z pomocy rachmistrza.

Pamiętaj, że rachmistrz dzwoni w imieniu Głównego Urzędu Statystycznego i robi to w ramach obowiązków służbowych. Nie miej więc do niego o to pretensji. Jeśli masz jakieś wątpliwości, lub nie chcesz się spisać w danej chwili, zakomunikuj to i umów się na inny termin.

_____________________________________________________________________________________________

Pakiet 7 - dzwoni rachmistrz (aktualnosci)Dzwoni rachmistrz? Skorzystaj z jego pomocy!

Rachmistrz spisowy to nie akwizytor, natrętny sprzedawca ani wyłudzacz danych. Kiedy do Ciebie dzwoni, robi to po, żeby Ci pomóc wypełnić obowiązek spisowy! Dlatego gdy zobaczysz, że dzwoni 22 828 88 88, odbierz telefon od rachmistrza, wysłuchaj go i od razu spisz się razem z nim! Oszczędzisz na czasie i rachunku telefonicznym.

Nie jesteś jeszcze w gronie osób spisanych w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021 (NSP 2021)? Możesz w takim razie spodziewać się telefonu od rachmistrza. Nie ignoruj tego połączenia i nie odmawiaj pod byle pretekstem. Rachmistrz jest dla Ciebie wsparciem i naprawdę warto skorzystać z jego pomocy.

Dlaczego nie warto odmawiać rachmistrzowi?

Rachmistrz nie jest akwizytorem i nie chce nam niczego sprzedać. Jedynym celem jego pracy jest pomoc mieszkańcom w wypełnieniu obowiązku spisowego. Dlatego warto go wysłuchać i dowiedzieć się, w jaki sposób chce nas wesprzeć.

Spis ze wsparciem rachmistrza jest o tyle łatwiejszy, że to rachmistrz prowadzi nas po całym formularzu spisowym. Jeśli mamy jakieś wątpliwości co do treści pytań, możemy od razu poprosić rachmistrza o wyjaśnienie.

Pomoc rachmistrza jest szczególnie przydatna w przypadku osób, które nie czują się zbyt pewnie używając komputera i Internetu albo w ogóle nie miały styczności z cyfrowym światem. Formularz spisowy jest bowiem dostępny wyłącznie przez Internet – jeśli nie umiemy się spisać samodzielnie, należy bezwzględnie skorzystać z pomocy rachmistrza.

Ze wsparcia rachmistrza powinny też skorzystać osoby nie dysponujące nadmiarem wolnego czasu. Z dotychczasowych doświadczeń wynika, że pośpiech i nie czytanie dokładnie treści pytań na formularzu spisowym są najczęstszą przyczyną pomyłek, popełnianych przez mieszkańców przy jego wypełnianiu. W praktyce skutkuje to dodatkowymi telefonami na Infolinię spisową i próbą poprawy błędnych zapisów za pośrednictwem konsultanta.

Przeszkolony rachmistrz przeprowadzi nas bezpiecznie przez pytania spisowe, przeczyta je dokładnie wraz z odpowiedziami, wyjaśni wątpliwości, zaznaczy za nas odpowiedzi. Uzyskanych informacji nie przekaże nikomu – przed przystąpieniem do pracy podpisuje bowiem specjalne przyrzeczenie o zachowaniu ich w tajemnicy. Ma przy tym świadomość, że jej złamanie grozi karą więzienia do lat 3.

Co więcej, odbierając telefon od rachmistrza i spisując się z jego pomocą nie ponosimy kosztu rozmowy. Możemy zatem bez pośpiechu wypełnić formularz i pytać rachmistrza o wszystko, z czym mamy problem.

Jak sprawdzić, czy to prawdziwy rachmistrz?

Warto pamiętać o zachowaniu ostrożności i sprawdzaniu tożsamości osoby, która do nas telefonuje. Rachmistrzowie spisowi będą dzwonić z dwóch numerów: 22 828 88 88 i 22 279 99 99. Jeśli na wyświetlaczu naszego telefonu pojawi się któryś z tych numerów, oznacza to, że dzwoni rachmistrz i warto odebrać połączenie.

Jeśli jednak dalej mamy wątpliwości, możemy zweryfikować tożsamość rachmistrza dzwoniąc na infolinię pod numer 22 279 99 99 lub korzystając z aplikacji „Sprawdź tożsamość rachmistrza” na stronie https://spis.gov.pl/. Potrzebna jest tylko znajomość imienia, nazwiska i numeru identyfikacyjnego rachmistrza. Mamy też prawo poprosić rachmistrza o podanie jednej z pięciu ostatnich cyfr naszego numeru PESEL – prawdziwy rachmistrz ma dostęp do tej informacji i będzie umiał odpowiedzieć prawidłowo.

Rachmistrz nie zapyta o zarobki, oszczędności, cenne przedmioty w domu, numer konta, numer dowodu osobistego, PIN do karty czy dane logowania do bankowości internetowej - takie pytania mogą wskazywać na próbę wyłudzenia danych. W przypadku wątpliwości co do wiarygodności i rzetelności rachmistrza spisowego, należy to zgłosić na infolinię spisową lub do Gminnego Biura Spisowego.

Nie czekaj do września, bo będzie trudniej!

Część osób odmawia rachmistrzom tłumacząc, że w tej chwili nie ma czasu, a spis trwa do końca września i można z tym poczekać. To prawda, ale niekoniecznie wyjdziemy na tym dobrze. We wrześniu może się bowiem okazać, że osób, które zostawiły sobie spis na ostatnią chwilę, jest na tyle dużo, że ograniczona będzie dostępność rachmistrzów. Będzie wprawdzie funkcjonować samospis internetowy, ale w tej opcji nie możemy liczyć na wsparcie rachmistrza i wszystkie wątpliwości będziemy musieli sobie wyjaśnić sami.

Dlatego warto odebrać telefon od rachmistrza i dać sobie pomóc!

_____________________________________________________________________________________________

uwagaSZANOWNI RODZICE

Dzień 4 czerwca br. (piątek po Bożym Ciele) jest dniem wolnym od pracy we wszystkich przedszkolach.

_____________________________________________________________________________________________

wakacje1-640x445SZANOWNI RODZICE

W związku z organizacją dyżuru wakacyjnego informujemy, iż w miesiącu lipcu dyżurują Przedszkole Nr 3 i Przedszkole Nr 4, w miesiącu sierpniu w dniach od 2 sierpnia 2021 r. do 24 sierpnia 2021 r. dyżuruje Przedszkole Nr 2 „Promyczek". Warunkiem zapisania dziecka na dyżur letni jest wypełnienie i złożenie wniosku zgłoszenia dziecka do przedszkola publicznego, w przedszkolu macierzystym dziecka w terminie

od 17 maja 2021 r. do 31 maja 2021 r

Na miesiąc lipiec rodzice, których dzieci chodzą do grupy w części A zapisują dzieci do Przedszkola Nr 3, natomiast rodzice, których dzieci chodzą do grupy w części B zapisują dzieci do Przedszkola Nr 4. Rodzice, których dzieci chodzą do grup w części A i B zapisują dzieci do Przedszkola Nr 3.

Pobieramy i składamy wniosek zgłoszenia dziecka do przedszkola publicznego na dyżur wakacyjny u nauczycieli w grupach.

 

_____________________________________________________________________________________________

Pakiet 6 - Dzwoni rachmistrz (Aktualnosci grafika)

Dzwoni rachmistrz? Sprawdź jego tożsamość i się spisz!

Osoby, które nie wypełniły jeszcze obowiązku udziału w Narodowym Spisie Powszechnym Ludności i Mieszkań 2021 (NSP 2021), powinny spodziewać się telefonu od rachmistrza. Jego tożsamość będzie można sprawdzić na kilka sposobów.

W kwietniu, pierwszym miesiącu NSP 2021, funkcjonowały tylko dwie metody spisowe: samospis internetowy oraz spis przez telefon za pośrednictwem infolinii dostępnej pod numerem 22 279 99 99. Od 13 maja akcję spisową wzmocnią rachmistrzowie telefoniczni – będą się oni kontaktować z osobami, które jeszcze nie wypełniły formularza spisowego.

Ze względu na sytuację epidemiczną wstrzymano do odwołania pracę rachmistrzów w terenie. Nie będą oni odwiedzać mieszkań i prowadzić spisu w formie bezpośredniej rozmowy.

Od czego rozpocznie się rozmowa?

Każdy respondent, do którego zadzwoni rachmistrz spisowy, zobaczy na ekranie swojego telefonu numer 22 828 88 88. Jest to gwarancja dla respondenta, że dzwoni do niego rachmistrz spisowy, a nie osoba podszywająca się pod niego.

Rachmistrz rozpocznie rozmowę od przedstawienia się oraz podania instytucji, z której dzwoni. Na życzenie respondenta rachmistrz poda numer identyfikatora służbowego.

Jak sprawdzić, czy to prawdziwy rachmistrz?

W czasie rozmowy rachmistrz ma obowiązek poinformować o dostępnych metodach weryfikacji swojej tożsamości. Można to zrobić:

- na stronie internetowej https://rachmistrz.stat.gov.pl/formularz/,

- poprzez infolinię spisową 22 279 99 99.

Dodatkowo każdy z nas może zapytać rachmistrza o jedną z pięciu ostatnich cyfr swojego numeru PESEL. Rachmistrz zna nasz nr PESEL i powinien wskazać prawidłową odpowiedź, wtedy można uznać go za prawidłowo uwierzytelnionego.

Co zrobić, gdy dzwonił oszust?

Jeśli sprawdzony przez nas rachmistrz okazał się oszustem, należy powiadomić o tym fakcie konsultanta na infolinii spisowej lub skontaktować się z Gminnym Biurem Spisowym. Można też zawiadomić policję – na taką okoliczność warto zanotować numer telefonu, z którego do nas dzwoniono (jeśli nie był zastrzeżony).

_____________________________________________________________________________________________ Pakiet 5 - Rachmistrzowie rozpoczna prace w maju

Rachmistrzowie spisowi rozpoczną pracę w maju

Najważniejsze metody Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 (NSP 2021) to samospis internetowy i spis przez telefon. Spisywaniem mieszkańców Polski będą się też zajmować rachmistrzowie. Ze względu na sytuację epidemiczną rozpoczną pracę na początku maja i będą się kontaktować WYŁĄCZNIE przez telefon.

Obowiązek spisowy najlepiej wypełnić przez samospis internetowy w domu lub urzędzie gminy. Osoby, które preferują rozmowę telefoniczną, powinny zadzwonić na infolinię spisową dostępną pod numerem 22 279 99 99.

Jeśli jednak ktoś z ważnych powodów nie może spisać się z własnej inicjatywy i skorzystać z żadnej z tych opcji, powinien spodziewać się kontaktu ze strony rachmistrzów. Ich praca rozpocznie się na początku maja. Do czasu poprawy sytuacji epidemicznej rachmistrzowie będą pracować wyłącznie z wykorzystaniem telefonu. Na terenie województwa mazowieckiego przewidziano wsparcie 2,5 tys. rachmistrzów spisowych.

Jak zweryfikować rachmistrza?

Rachmistrz telefoniczny rozpocznie rozmowę od przedstawienia się i wyjaśnienia, że dzwoni, aby przeprowadzić spis.

Przed rozpoczęciem zadawania pytań spisowych, rachmistrz poinformuje o możliwości weryfikacji jego tożsamości. Można to zrobić dzwoniąc na infolinię spisową pod numer 22 279 99 99, w aplikacji „Sprawdź rachmistrza” na stronie https://spis.gov.pl, a także na stronie internetowej Urzędu Statystycznego w Warszawie.

Następnie dla ostatecznej weryfikacji obu stron rozmowy rachmistrz zapyta o wybraną cyfrę z numeru PESEL. Dzięki temu rachmistrz będzie miał pewność, że rozmawia z właściwą osobą.

Rachmistrz nie ma prawa pytać o majątek, konta bankowe, dochody, wyposażenie mieszkania czy czas nieobecności w domu (np. wyjazdy na działkę).

Rachmistrz nie przyjdzie w maju i czerwcu

Wizyty rachmistrzów w domach i mieszkaniach zostały zawieszone z powodu zwiększonego zagrożenia koronawirusem. Ostateczny termin uruchomienia tej formy zbierania danych będzie zależeć od poprawy sytuacji epidemicznej. Zmiana sposobu realizacji wywiadów będzie poprzedzona komunikatem służb statystyki publicznej podanym do publicznej wiadomości za pośrednictwem mediów lokalnych, stron internetowych i mediów społecznościowych urzędów miast i gmin na Mazowszu oraz Urzędu Statystycznego w Warszawie.

Nie daj się oszukać! Pamiętaj!

Jeśli spisałeś się już przez Internet - wypełniłeś formularz spisowy samodzielnie, zostałeś spisany przez współmieszkańców, w gminnym punkcie spisowym - lub poprzez Infolinię spisową (dzwoniąc na nią samodzielnie), Rachmistrz do Ciebie NIE ZADZWONI, ponieważ wypełniłeś już swój obowiązek spisowy.

Jeśli jednak, ktoś zadzwoni i przedstawi się jako rachmistrz, nie udzielaj odpowiedzi, rozłącz się i zgłoś ten fakt na Infolinii spisowej, w swoim urzędzie gminy/miasta lub na policję.

Również w przypadku wizyty w maju lub czerwcu osoby przedstawiającej się jako rachmistrz spisowy, nie wpuszczaj jej do domu i niezwłocznie powiadom o tej sytuacji urząd gminy/miasta lub zgłosić ten fakt na policję.

_____________________________________________________________________________________________

Pakiet 4 - Spis bezpieczny dla seniorowNarodowy Spis Powszechny 2021 – spis bezpieczny dla seniorów

Osoby starsze są szczególnie narażone na działania przestępców podszywających się pod członków rodziny lub policjantów. Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań (NSP 2021) może być dla przestępców okazją do podobnych oszustw i wyłudzeń. Dlatego zachęcamy, by podczas NSP 2021 nie tylko z poczucia odpowiedzialności, ale też dla własnego bezpieczeństwa, jak najszybciej wypełniły obowiązek spisowy i nie czekały na kontakt ze strony rachmistrza.

NSP 2021 jest organizowany z zachowaniem wszelkich niezbędnych procedur bezpieczeństwa. Niestety może się jednak zdarzyć, że nieuczciwe osoby spróbują wykorzystać tę okoliczność i będą się podszywać pod rachmistrzów, by wyłudzić jakieś informacje lub pieniądze. Ponieważ najbardziej narażoną na tego typu przestępstwa grupą są seniorzy, warto by jak najszybciej wywiązali się z obowiązku spisowego i zrobili to z własnej inicjatywy przez Internet lub telefonicznie.

Najbezpieczniejszą i najwygodniejszą opcją jest samospis internetowy dostępny na stronie https://spis.gov.pl/. Spis można wypełnić w domu o dowolnej porze i nie trzeba czekać na rachmistrza. O pomoc w wypełnieniu elektronicznego formularza można poprosić kogoś z rodziny lub inną zaufaną osobę.

Osoby, które nie mają komputera lub Internetu, mogą się spisać w urzędzie gminy/miasta, a także w siedzibie i oddziałach Urzędu Statystycznego w Warszawie (Warszawa, Ciechanów, Ostrołęka, Płock, Radom i Siedlce). Dostępne tam będą stanowiska komputerowe do spisu, a pomocą będzie służyć przeszkolony pracownik. Cała procedura będzie się odbywać z zachowaniem wszelkich wymaganych środków ostrożności. Ze względu na sytuację epidemiczną warto wcześniej telefonicznie sprawdzić dostępność stanowiska spisowego i umówić się na konkretny termin.

Dla osób, które mają problemy z dotarciem do urzędu, przewidziano też inną wygodną i bezpieczną opcję, mianowicie spis przez telefon. Wystarczy zadzwonić na infolinię spisową pod numer 22 279 99 99. Głos lektorki podpowie nam, co mamy zrobić, by rozpocząć spis. Infolinia działa od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Jest to opcja bezpieczna, zwłaszcza z punktu widzenia osób starszych: sami inicjujemy kontakt i nie musimy sprawdzać, czy zgłaszająca się do nas osoba jest prawdziwym rachmistrzem.

Z osobą, która mimo wszystko nie skorzysta z żadnej z tych opcji, skontaktuje się rachmistrz spisowy. Dla zapewnienia swojego bezpieczeństwa można zweryfikować nazwisko oraz numer legitymacji służbowej dzwoniąc na infolinię spisową pod numer telefonu 22 279 99 99, w aplikacji „Sprawdź rachmistrza” na stronie https://spis.gov.pl.

Jeśli sam nie jesteś seniorem, przekaż te informacje osobom starszym z Twojej rodziny, grona znajomych lub sąsiadów. W przypadku bliskich osób (rodziców lub dziadków) warto zaoferować pomoc w wypełnieniu samospisu internetowego.

Więcej informacji: https://spis.gov.pl/

Udostępnione:https://www.facebook.com/UrzadMiejskiwBloniu/

_____________________________________________________________________________________________

888Szanowni Rodzice !

Informujemy, że od poniedziałku tj. 19.04.2021 r. zostaje przywrócone funkcjonowanie przedszkola w trybie stacjonarnym dla wszystkich dzieci. Dziękujemy za współpracę w czasie zdalnego nauczania. Cieszymy się na powrót do codziennej pracy w przedszkolu.

Do zobaczenia w poniedziałek !

_____________________________________________________________________________________________

77POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE - PROCEDURA ODWOŁAWCZA

Listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do przedszkola na rok szkolny 2021/2022 zostaną wywieszone na drzwiach, przy wejściu do przedszkola 9 kwietnia 2021 o godz. 13.00.

Wniosek  do Komisji Rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do danego przedszkola,  rodzice/opiekunowie prawni składają po podaniu do publicznej wiadomości przez  komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych  tj. od 9 kwietnia 2021 r.

Rodzicom/opiekunom prawnym kandydatów nieprzyjętych przysługuje w terminie 7 dni od podania w/w listy do wiadomości publicznej prawo wystąpienia  do Przewodniczącej Komisji Rekrutacyjnej  o uzasadnienie odmowy przyjęcia dziecka

W dalszej kolejności rodzicom/opiekunom prawnym przysługuje prawo Odwołania do Dyrektora Przedszkola od uzasadnienia odmowy przyjęcia dziecka wyrażonego na piśmie przez Przewodniczącą Komisji Rekrutacyjnej.  Rodzice/opiekunowie prawni składają w/w odwołanie do Dyrektora Przedszkola do 7 dni od terminu otrzymania pisemnego uzasadnienia odmowy przyjęcia.

Odwołania rodzice/opiekunowie prawni przesyłają  drogą elektroniczną na adres:przedszkole.rekrutacja2@gmail.com

Na rozstrzygnięcie dyrektora danego przedszkola publicznego służy skarga do sądu administracyjnego.

_____________________________________________________________________________________________

aaaaaaaa

 

W dniach od 06.04.2021 r. do 16.04.2021 r. biuro przedszkola będzie czynne w godz. 09.00 – 13.00

_____________________________________________________________________________________________

wielkanoc-2019-czy-tegoroczna-data-swiat-jest-zle-wyznaczona Szanowni Rodzice,

chcielibyśmy złożyć Państwu najlepsze życzenia z okazji Świąt Wielkiej Nocy! Wesołego Alleluja!

Dużo radości, nadziei, miłości i sił z Wielkiej Nocy do twórczego, pięknego życia. A także świątecznego wytchnienia, otuchy, smacznego święconego w gronie najbliższych i szczególnie w tym trudnym dla nas wszystkich czasie zdrowia!

Pozdrawiamy Pracownicy Przedszkola

_____________________________________________________________________________________________

3333Zawieszenie zajęć w przedszkolach

W związku z opublikowaniem w sobotę Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz rozszerzeniem listy osób, które mogą zapisać dzieci do przedszkola w dniach 29.03.2021-11.04.2021 informujemy, iż przedszkole organizuje zajęcia stacjonarne na wniosek Rodziców dzieci, którzy:

  • są zatrudnieni w podmiotach wykonujących działalność leczniczą,

  • realizują zadania dotyczące koordynacji ratownictwa medycznego,

  • realizują zadania publiczne w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,

  • pełnią służbę w jednostkach zapewniających bezpieczeństwo i porządek publiczny,

  • wykonują działania ratownicze,

  • są zatrudnieni w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej w rozumieniu art. 6 pkt 5 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 i 2369),

  • są zatrudnieni w ogrzewalniach i noclegowniach, o których mowa w art. 48a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,

  • są zatrudnieni w placówkach zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, o których mowa w art. 67 i art. 69 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,

  • są zatrudnieni w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych oraz w interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych,

  • są zatrudnieni w formach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,

  • są zatrudnieni w jednostkach systemu oświaty, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe i realizują zadania na terenie tych jednostek ,

oraz na wniosek :

  • Rodziców dzieci posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego

Rodzice składają Wniosek o zorganizowanie zajęć w przedszkolu na emaila grupowego do 15.00 w dniu dzisiejszym tj. 29.03.2021 r.

Od 30.03.2021 przedszkole jest czynne dla dzieci uprawnionych Rodziców od 7.00 do 16.30.

Do pobrania:Wniosek-o-zorganizowanie-zajęć-w-przedszkolu

_____________________________________________________________________________________________

888W dniach od 29.03.2021 r. do 02.04.2021 r. biuro przedszkola będzie czynne w godz. 09.00 – 15.00

_____________________________________________________________________________________________

7777SZANOWNI RODZICE

Informujemy, iż listy dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do przedszkola na nowy rok szkolny zostaną udostępnione na drzwiach przy wejściu do przedszkola 26.03.2021 roku od godziny 13.00

Prosimy rodziców/opiekunów prawnych dzieci zakwalifikowanych o  przesyłanie  drogą elektroniczną na adres: przedszkole.rekrutacja2@gmail.com do 02.04.2021 r. do godz. 15.00  wypełniony dokument  Potwierdzenie woli wyboru przedszkola, w formie np. scanu, zdjęcia. Prosimy w temacie  maila wpisać -  Rekrutacja – Potwierdzenie woli

Jeżeli rodzice/opiekunowie prawni nie mają możliwości przesłania dokumentu mailem, mogą w/w dokument   złożyć w biurze przedszkola od poniedziałku do piątku  w godz. 9.00- 15.00  Kod do domofonu 7

Niezłożenie wymaganego dokumentu w terminie,  równoznaczne jest  z rezygnacją z miejsca w przedszkolu.

Dokument: Potwierdzenie woli wyboru PP2

 

PROCEDURA ODWOŁAWCZA

Wniosek  do Komisji Rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do danego przedszkola,  rodzice/opiekunowie prawni składają po podaniu do publicznej wiadomości przez  komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych  tj. od 9 kwietnia 2021 r.

9 kwietnia 2021 r. przekażemy informację dotyczącą, w jaki sposób rodzice będą składać wnioski.

_____________________________________________________________________________________________

1111111SZANOWNI RODZICE

Informujemy, iż od 29.03-09.04.2021 roku przedszkole przechodzi w tryb nauczania zdalnego. Propozycje zadań dla dzieci z poszczególnych grup będą dostępne na stronie internetowej przedszkola w zakładce http://przedszkole-promyczek.pl/zdalne-nauczanie/ W przedszkolu zostanie utworzona grupa wyłącznie dla dzieci pracowników bezpośrednio zaangażowanych w zwalczanie epidemii, a więc służby zdrowia oraz służb mundurowych.

Rodziców zainteresowanych i spełniających ten warunek prosimy o zgłoszenie dziecka na dyżur, na grupowego maila do jutra tj. 26.03.2021 roku do godziny 11.00

Do zgłoszenia prosimy dołączyć oświadczenie o zatrudnieniu w w/w służbach. Wzór oświadczenia o zatrudnieniu

Rodzice w tym okresie będą mogli korzystać z zasiłku opiekuńczego. Zasiłek opiekuńczy będzie przysługiwał na dotychczasowych zasadach tym wszystkim osobom, które będą musiały zostać w domu z dziećmi.

_____________________________________________________________________________________________

9133gujaratcoroBRAK PRACOWNIKÓW KUCHNI

Szanowni Rodzice,

W związku z objęciem kwarantanną i izolacją pracowników kuchni od dnia 23.03(wtorek) - 26.03.2021roku (piątek) obiad do przedszkola będzie dostarczany przez firmę cateringową. Śniadania oraz podwieczorki będą przygotowywane przez oddelegowanych  pracowników przedszkola.

W  związku z zaistniałymi utrudnieniami (dodatkowe obowiązki pracowników) zwracamy się z prośbą do Rodziców, którzy mogą zapewnić opiekę swoim dzieciom o pozostawienie ich w tym okresie w domu.

Rodziców, których dzieci nie jedzą zupy ze śmietaną prosimy o przygotowanie posiłku w domu i dostarczenie do przedszkola.

_____________________________________________________________________________________________

SZANOWNI RODZICE!

Już za miesiąc spis powszechny!

Więcej informacji znajduje się na stronie https://spis.gov.pl.
Infolinia spisowa: 22 279 99 99 (dostępna od 15 marca)

!!!!!!!!!!

 

1 kwietnia rozpocznie się Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021. Obowiązek udziału w spisie dotyczy KAŻDEGO! Na szczęście nie trzeba będzie umawiać się z rachmistrzem – główną i obowiązkową metodą będzie samospis internetowy. Będzie więc można spisać się wygodnie i bezpiecznie w domu.

Aplikacja spisowa będzie dostępna od 1 kwietnia na stronie internetowej https://spis.gov.pl/.

Wprowadzane podczas spisu dane będą odpowiednio zabezpieczone i widoczne wyłącznie dla upoważnionych pracowników statystyki publicznej. Informacje o konkretnych osobach nie będą nikomu udostępniane. Gwarantuje to tajemnica statystyczna i groźba konsekwencji prawnych. Do publicznej wiadomości zostaną przekazane jedynie wartości zagregowane mówiące np. o średniej wielkości gospodarstwa domowego w danej gminie.

Spis powszechny to jedyne badanie, gdzie w sposób kompleksowy zbiera się informacje o rodzinach, migracjach, niepełnosprawności, wykształceniu czy warunkach mieszkaniowych. Okazja do tego zdarza się raz na 10 lat.

_____________________________________________________________________________________________

222Szanowni Rodzice !

Informujemy, że od poniedziałku 15.03.2021 r. nasze przedszkole wznawia zajęcia dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńcze w trybie stacjonarnym.

Do zobaczenia w poniedziałek !

_____________________________________________________________________________________________

WAŻNE OGŁOSZENIE DLA RODZICÓW

SZANOWNI PAŃSTWO!

Bardzo prosimy o przestrzeganie przyjętych w przedszkolu ustaleń dotyczących COVID-19, w szczególności:

  • W przedszkolu bezwzględnie obowiązują zasady:

111

  • Dzieci z katarem, kaszlem, gorączką, bólem głowy, bólem gardła, bólem brzucha, wysypką oraz innymi objawami infekcji bezwzględnie nie uczęszczają do przedszkola. Do przedszkola przyprowadzane są wyłącznie zdrowe dzieci!
  • W szatni z dzieckiem przebywa tylko jeden Rodzic.
  • Rodzice informują nauczycieli, dyrektora przedszkola o odbywaniu kwarantanny, izolacji przez członków rodziny.
  • W sytuacji, gdy ktoś z członków rodziny przedszkolaka oczekuje na wynik badania w kierunku Covid-19 – do momentu otrzymania wyniku – dziecko pozostaje w domu.
  • W sytuacji, gdy ktoś z rodziny przebywa na kwarantannie, warto rozważyć decyzję o pozostawieniu przedszkolaka w domu do wyjaśnienia sytuacji.
  • Poddajemy także Państwa refleksji pozostawienie rodzeństwa w domu, w sytuacji gdy jedno dziecko jest chore np. przeziębione lub przebywa na kwarantannie, aby w jak największym stopniu wykluczyć ryzyko rozprzestrzeniania się Covid-19 w przedszkolu.

Do ostatnich próśb zobowiązują nas doświadczenia związane z zawieszeniem zajęć stacjonarnych po wystąpieniu zachorowań na Covid-19 w placówce.

Życzymy Państwu dużo zdrowia. Prosimy o wzajemne wspieranie się w tym trudnym czasie. Tylko odpowiedzialna postawa pomoże nam w minimalizowaniu skutków pandemii w naszej społeczności przedszkolnej.

BĄDŹMY ODPOWIEDZIALNI ZA SIEBIE I INNYCH!

_____________________________________________________________________________________________

imagesW dniach od 01.03.2021 r. do 12.03.2021 r. biuro przedszkola będzie czynne

w godz. 09.00 – 13.00

_____________________________________________________________________________________________

 

222

SZANOWNI RODZICE

W związku z organizacją dyżuru wakacyjnego w roku szkolnym 2020/2021 informujemy, iż w miesiącu lipcu dyżurują Przedszkole Nr 3 i Przedszkole Nr 4, w miesiącu sierpniu w dniach od 2 sierpnia 2021 r. do 24 sierpnia 2021 r. dyżuruje Przedszkole Nr 2 „Promyczek".

_____________________________________________________________________________________________

ballpoint-3349562_960_720Informujemy zainteresowanych Rodziców,

W związku z odbywającą się rekrutacją do przedszkoli publicznych,  do zakończenia rekrutacji tj. do 26 lutego 2021r.  biuro w naszym przedszkolu będzie czynne w godzinach: Środa  8.00-16.00;  Czwartek 8.00-16.00;    Piątek 8.00-15.00   Kod do domofonu 7

_____________________________________________________________________________________________

2WAŻNA INFORMACJA

Informujemy Rodziców, iż zostają zawieszone zajęcia stacjonarne w Przedszkolu Publicznym Nr 2 „Promyczek” w Błoniu od dnia 24.02.2021 roku – 12.03.2021 roku z powodu wystąpienia w placówce ogniska choroby zakaźnej Covid-19.opinia PIS-HDiM-Z/H 18/21

Przedszkole przechodzi w tryb nauczania zdalnego. Propozycje zadań dla dzieci z poszczególnych grup będą dostępne na stronie internetowej przedszkola w zakładce http://przedszkole-promyczek.pl/zdalne-nauczanie/

Wszelkie informacje będą przekazywane za pośrednictwem strony internetowej przedszkola oraz grupowych  e-maili.

_____________________________________________________________________________________________

cHY60bFkMLUWAGA !!!

Informujemy Rodziców, iż zajęcia dydaktyczno - wychowawcze w kolejnej - Grupie V „Żabki zostały zawieszone od dnia 25.02.2020 - 01.03.2021 roku w związku z potwierdzonym zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 u pracownika.

Osoby mające kontakt z zakażonym pracownikiem zostały poinformowane i decyzją PSSE przechodzą na kwarantannę.­­­­­­­­­ (tj. dzieci oraz pesonel pracujący w tej grupie).

Grupa przechodzi w tryb nauczania zdalnego. Propozycje zadań dla dzieci z tej grupy będą dostępne w zakładce ZDALNE NAUCZANIE.

_____________________________________________________________________________________________

cHY60bFkMLUWAGA !!!

Informujemy Rodziców, iż zajęcia dydaktyczno - wychowawcze w kolejnej - Grupie IX „Myszki zostały zawieszone od dnia 24.02.2020 - 01.03.2021 roku w związku z potwierdzonym zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 u dziecka.

Osoby mające kontakt z zakażonym dzieckiem zostały poinformowane i decyzją PSSE przechodzą na kwarantannę.­­­­­­­­­ (tj. dzieci oraz pesonel pracujący w tej grupie).

Grupa przechodzi w tryb nauczania zdalnego. Propozycje zadań dla dzieci z tej grupy będą dostępne w zakładce ZDALNE NAUCZANIE.

_____________________________________________________________________________________________

cHY60bFkMLUWAGA !!!

Informujemy Rodziców, iż zajęcia dydaktyczno - wychowawcze w Grupie XII „Sówki zostały zawieszone od dnia 23.02.2020 - 01.03.2021 roku w związku z potwierdzonym zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 u pracowników przedszkola. Osoby mające kontakt z zakażonymi pracownikami zostały poinformowane i decyzją PSSE przechodzą na kwarantannę.­­­­­­­­­ (tj. dzieci oraz pesonel pracujący w tej grupie).opinia PIS-HDiM-Z//H 17/21

Grupa przechodzi w tryb nauczania zdalnego. Propozycje zadań dla dzieci z tej grupy będą dostępne w zakładce ZDALNE NAUCZANIE.

_____________________________________________________________________________________________

cHY60bFkMLUWAGA !!!

Informujemy Rodziców, iż zajęcia dydaktyczno - wychowawcze w Grupie II „Biedronki zostały zawieszone od dnia 22.02.2020 - 01.03.2021 roku w związku z potwierdzonym zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 u dziecka.OPINIA PIS_HDiM-Z/H 12 /21

Osoby mające kontakt z zakażonym dzieckiem zostały poinformowane i decyzją PSSE przechodzą na kwarantannę.­­­­­­­­­ (tj. dzieci oraz pesonel pracujący w tej grupie).

Grupa przechodzi w tryb nauczania zdalnego. Propozycje zadań dla dzieci z tej grupy są dostępne w zakładce ZDALNE NAUCZANIE.

_____________________________________________________________________________________________

covidUWAGA !!!

Informujemy Rodziców, dziecko z naszego przedszkola otrzymało pozytywny wynik na obecność koronawirusa. Przedszkolak pozostaje w izolacji domowej. Grupa II dzieci czteroletnich Biedronek” według obowiązujących procedur zostanie skierowana wraz z personelem na kwarantannę.

Jest to już drugi przypadek Covid-19 w przedszkolu w ostatnim tygodniu. Kilkoro pracowników oczekuje także na konsultacje lekarskie oraz wyniki testów. Dlatego prosimy Rodziców o szczególną czujność w obserwacji stanu zdrowia i samopoczucia własnego oraz dzieci. Tym bardziej, że u dzieci objawy mogą nie być jednoznaczne (zmęczenie, senność, ból brzucha, biegunka, zapalenie spojówek).

Dbajmy o siebie w tym trudnym czasie.

_____________________________________________________________________________________________

Zapisy napis

„Wnioski o przyjęcie  do przedszkola publicznego na rok szkolny 2021/2022”

wraz  z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2021/2022 (np. zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu rodzica albo zaświadczenie o wykonywaniu pracy na podstawie umowy cywilnoprawnej; zaświadczenie szkoły lub uczelni potwierdzające naukę w trybie dziennym; zaświadczenie wydane przez KRUS potwierdzające, że w okresie składania wniosku rekrutacyjnego rodzic podlega ubezpieczeniu społecznemu rolników; aktualny wydruk - wykonany nie wcześniej niż na 3 dni przed złożeniem wniosku - ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego i inne) składamy w terminie od 15 lutego 2021 r.  do 26 lutego 2021 r. do godz.15.00

Wnioski oraz komplet dokumentów składamy przesyłając:

  1. skan dokumentów na adres email:przedszkole.rekrutacja2@gmail.com (ważne - niekompletne dokumenty lub źle wypełnione będą odsyłane),
  2. lub składamy w biurze przedszkola od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00   Kod do domofonu 7

Dokumenty rekrutacyjne na rok szkolny 2021/2022 pobieramy ze strony internetowej przedszkola:http://przedszkole-promyczek.pl/zapisy/albo  ze strony internetowej Gminy Błonie:https://blonie.pl/p,113,nabor-do-przedszkoli-gminnych

_____________________________________________________________________________________________

obrazek koronawirusINFORMUJEMY RODZICÓW!

W naszym przedszkolu stwierdzono przypadek COVID- 19 u pracownika naszej placówki. Pracownik pozostaje w izolacji domowej.

W związku z zaistniałą sytuacją zobowiązujemy  Państwa do szczególnej obserwacji stanu zdrowia i samopoczucia własnego oraz dzieci.
Przypominamy o zasadzie nieprzyprowadzania dzieci z objawami choroby i kontaktu z lekarzem rodzinnym w przypadku wystąpienia niepokojących objawów.

Jednocześnie przypominamy o zachowaniu reżimu sanitarnego oraz przestrzegania Procedur bezpieczeństwa obowiązujących w naszym Przedszkolu.

Przestrzeganie zasad to nie tylko nasz obowiązek względem siebie, ale również nasza odpowiedzialność za inne osoby.

_____________________________________________________________________________________________

BARDZO WAŻNE: 

DRODZY RODZICE

Prosimy o złożenie „Deklaracji kontynuowania edukacji przedszkolnej” na rok szkolny 2021/2022 u Nauczycieli w grupach lub na emaila grupowego (skan, zdjęcie) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 lutego 2021 r. 

Załącznik:Deklaracja kontynuowania edukacji przedszkolnej

_____________________________________________________________________________________________

DZIEŃ BABCI I DZIADKA

Wszystkim Babciom i Dziadkom z okazji Ich Święta składamy najserdeczniejsze życzenia zdrowia, pomyślności oraz pogody ducha. Niech miłość, jaką obdarzają Państwa najbliżsi napełniała młodzieńczą energią i uśmiechem.

Dyrektor oraz Pracownicy Przedszkola

_____________________________________________________________________________________________

bal 4

 

 

BAL KARNAWAŁOWY W "PROMYCZKU"

 

Informujemy Rodziców, iż Bal Karnawałowy odbędzie się w poszczególnych grupach 20 stycznia 2021 roku (środa) po śniadaniu, w godzinach 9.30-11.30. Prosimy Rodziców o przygotowanie strojów dla dzieci, podpisanie ich i przekazanie do grupy w najbliższy poniedziałek tj. 18 stycznia 2021 roku.

Dziękujemy

_____________________________________________________________________________________________

BARDZO WAŻNA INFORMACJA!!!

Kochani Rodzice, Dziadkowie, Przyjaciele.

Dziś prosimy Was o pomoc dla Stasia Wilczek.

Ten mały wojownik był naszym Przedszkolakiem, dziś walczy z ciężką chorobą i potrzebuje transfuzji krwi.

Jeśli możecie – pomóżcie: Stasiowi postawiono diagnozę - białaczka. Jeżeli chcielibyście pomóc, prosimy o oddawanie krwi z przeznaczeniem dla Stasia Wilczek z Oddziału Onkologicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. Józefa Polikarpa Brudzińskiego na ul. Żwirki i Wigury 63A w Warszawie 02-091

Każda grupa jest mile widziana, a jak będzie Rh B+ to jeszcze lepiej. Mimo, że chemia pomaga to samopoczucie Stasia z dnia na dzień jest gorsze. Przy gorszych wynikach Staś ma przetaczaną krew, płytki albo osocze.

qqqW dniu 10 stycznia 2021 roku (niedziela) w godz.9.30-13.30 zorganizowany jest ambulans RCKiK, który będzie stał pod Ochotniczą Strażą Pożarną w Błoniu. W tym miejscu i dniu krew będzie zbierana dla Stasia.

Krew można oddawać również w Regionalnych Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz w innych miejscowościach zgodnie z planem akcji krwiodawstwa 2020 i 2021

Dziękujemy w imieniu Stasia i jego Rodziców

https://www.facebook.com/578635095576625/posts/3325362177570556/

_____________________________________________________________________________________________

44Szanowni Rodzice!

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia składamy Państwu serdeczne życzenia, zdrowia, szczęścia, pomyślności. Niech ten świąteczny czas, mimo że trudny, będzie pełen atmosfery radości, wytchnienia i zatrzymania od codziennych trosk. Życzymy, by Św. Mikołaj przyniósł piękne prezenty, a przede wszystkim uśmiech i życzliwość na każdy dzień Nowego Roku.

Dyrektor oraz Pracownicy Przedszkola

Do życzeń przyłączają się także Przedszkolaki: https://youtu.be/K5QpkXc3uH4

_____________________________________________________________________________________________

DRODZY RODZICE

24 grudnia 2020 r. (Wigilia) oraz 31 grudnia 2020 r. (Sylwester) przedszkole będzie NIECZYNNE.                 W związku z organizacją pracy przedszkola (np.praca kuchni, zaopatrzenie) 28,29,30 grudnia 2020 roku prosimy Rodziców o zapisywanie dzieci na dyżur na grupowego e-maila do 17 grudnia 2020 roku.

_____________________________________________________________________________________________

Szanowni Rodzice,

w poniedziałek – 7 grudnia 2020 roku wszystkich Przedszkolaków odwiedzi Święty Mikołaj. Tradycyjnie - jak co roku - przyniesie nowe zabawki dla każdej grupy, do wspólnej zabawy w przedszkolu.

20 stycznia 2021 roku odbędzie się w grupach Bal Karnawałowy. Wtedy, też Mikołaj odwiedzi Przedszkolaków po raz drugi i wręczy indywidualne prezenty dla każdego dziecka do domu.

Z uwagi na to, iż w tym roku szkolnym nie są wpłacane przez Państwa miesięczne składki na Radę Rodziców - wszystkie prezenty finansowane są z grupowych zbiórek ustalonych i zorganizowanych przez Przedstawicieli Rady Rodziców z poszczególnych grup.

Szanowni Państwo! Wszystkie dzieci bardzo dziękują Św. Mikołajowi za prezenty.

_____________________________________________________________________________________________

DOBRE WIADOMOŚCI

Szanowni Rodzice informujemy, iż awaria sieci wodociągowej została usunięta. Zapraszamy jutro do przedszkola. Przepraszamy za utrudnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość!

Do zobaczenia, do jutra!

_____________________________________________________________________________________________

INFORMUJEMY

IMG_20201202_102252

W dniu dzisiejszym tj. 02.12.2020 roku miała miejsce awaria sieci wodociągowej. W przedszkolu nie ma wody. Trwa usuwanie awarii.

 

 

 

_____________________________________________________________________________________________

Szanowni Rodzice !

Informujemy, że od poniedziałku 30.11.2020 r. nasze przedszkole wznawia zajęcia dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńcze w trybie stacjonarnym.

Do zobaczenia w poniedziałek !

_____________________________________________________________________________________________

Informacja o zdjęciach od Pani Agnieszki

SZANOWNI RODZICE 

w chwili obecnej nie ma możliwości osobistego odebrania zdjęć. Zdjęcia zostaną dostarczone do przedszkola po wznowieniu zajęć.

A więc mamy nadzieję, że 30 listopada 2020 roku.

_____________________________________________________________________________________________

SZANOWNI RODZICE

Informujemy, iż w związku z trudną sytuacją epidemiczną w placówce zostało przedłużone zawieszenie zajęć stacjonarnych do 27.11.2020 roku (piątek).

Przedszkole będzie kontynuowało zdalne nauczanie. Propozycje zadań i aktywności dla dzieci z poszczególnych grup będą w dalszym ciągu umieszczane na stronie internetowej przedszkola w zakładce http://przedszkole-promyczek.pl/zdalne-nauczanie/

Wszelkie informacje będą przekazywane za pośrednictwem strony internetowej przedszkola oraz grupowych  e-maili.

Dla zainteresowanych Rodziców informacje ZUS na temat dodatkowego zasiłku opiekuńczego: https://www.zus.pl/o-zus/aktualnosci/-/publisher/aktualnosc/1/dodatkowy-zasilek-opiekunczy-od-9-listopada/3653466

Opinia Państwowej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej: OPINIA PIS-HDIM-Z/H 45/2020

_____________________________________________________________________________________________

Informujemy Rodziców,

w dniu dzisiejszym - 18 listopada  2020 roku nauczyciel z naszego przedszkola otrzymał pozytywny wynik na obecność koronawirusa. Pozostaje w izolacji domowej.

_____________________________________________________________________________________________

UWAGA!WYNIK

Informujemy Rodziców, dziecko z naszego przedszkola otrzymało pozytywny wynik na obecność koronawirusa.  Przedszkolak pozostaje w izolacji domowej.

Prosimy Rodziców o czujność w obserwacji stanu zdrowia i samopoczucia własnego oraz dzieci. Tym bardziej, że u dzieci objawy mogą nie być jednoznaczne (zmęczenie, senność, ból brzucha, biegunka, zapalenie spojówek).

W sposób szczególny dbajmy o siebie w tym trudnym czasie.

_____________________________________________________________________________________________

SZANOWNI RODZICE

Decyzją Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz za zgodą Organu Prowadzącego zostają zawieszone zajęcia stacjonarne w Przedszkolu Publicznym Nr 2 „Promyczek” w Błoniu od dnia 12.11.2020 roku – 20.11.2020 roku z powodu wystąpienia w placówce ogniska choroby zakaźnej Covid-19.

Przedszkole przechodzi w tryb nauczania zdalnego. Propozycje zadań dla dzieci z poszczególnych grup będą dostępne na stronie internetowej przedszkola w zakładce http://przedszkole-promyczek.pl/zdalne-nauczanie/

Wszelkie informacje będą przekazywane za pośrednictwem strony internetowej przedszkola oraz grupowych  e-maili.

Opinia Państwowej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej: Opinia PIS-HDiM-Z/H 41/2020

_____________________________________________________________________________________________

Szanowni Rodzice

Kolejna grupa przechodzi na nauczanie zdalne

Informujemy Rodziców, iż zajęcia dydaktyczno- wychowawcze w Grupie XIII „Kangurki” zostały zawieszone do dnia 16.11.2020 roku – włącznie, w związku z potwierdzonym zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 u kolejnego pracownika.

Grupa przechodzi w tryb nauczania zdalnego. Propozycje zadań dla dzieci z tej grupy będą dostępne w zakładce ZDALNE NAUCZANIE. Osoby mające kontakt z zakażonym pracownikiem zostały poinformowane i decyzją PSSE przechodzą na kwarantannę.­­­­­­­­­ (tj. dzieci oraz pesonel pracujący w tej grupie).

_____________________________________________________________________________________________

Szanowni Rodzice

Kolejna grupa przechodzi na nauczanie zdalne

Informujemy Rodziców, iż zajęcia dydaktyczno- wychowawcze w Grupie XI „Smerfy” zostały zawieszone do dnia 13.11.2020 roku – włącznie, w związku z potwierdzonym zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 u kolejnego pracownika.

Grupa przechodzi w tryb nauczania zdalnego. Propozycje zadań dla dzieci z tej grupy będą dostępne w zakładce ZDALNE NAUCZANIE. Osoby mające kontakt z zakażonym pracownikiem zostały poinformowane i decyzją PSSE przechodzą na kwarantannę.­­­­­­­­­ (tj. dzieci oraz pesonel pracujący w tej grupie).

Informujemy także, iż 2 kolejnych pracowników z innej grupy oczekuje obecnie na wynik testu na obecność koronawirusa. O wynikach będziemy Państwa informować na bieżąco.

_____________________________________________________________________________________________

Szanowni Rodzice

W naszym przedszkolu stwierdzono przypadek COVID- 19 u pracownika naszej placówki. Grupa III ze Strony A, w której pracuje osoba zakażona jest objęta procedurą wg zaleceń PSSE, z którą jesteśmy w kontakcie. Zajęcia wychowawczo-dydaktyczne w tej grupie zostały zawieszone do dnia 09.11.2020 roku (włącznie). Grupa przechodzi w tryb nauczania zdalnego. Propozycje zadań dla dzieci z tej grupy znajdują się w zakładce ZDALNE NAUCZANIE. Osoby mające kontakt z zakażonym pracownikiem zostały poinformowane i decyzją PSSE przechodzą na kwarantannę.

W związku z zaistniałą sytuacją prosimy Rodziców o wzmożenie ostrożności. Ponawiamy apel o nieprzyprowadzanie dzieci z objawami choroby i kontaktu z lekarzem rodzinnym w przypadku wystąpienia niepokojących objawów. 

Jednocześnie przypominamy o zachowaniu reżimu sanitarnego oraz przestrzegania Procedur bezpieczeństwa obowiązujących w naszym przedszkolu. Dbajmy o siebie i ograniczajmy kontakty do najbardziej niezbędnych.

_____________________________________________________________________________________________

SZANOWNI RODZICE

Informujemy, iż w przedszkolu sześcioro rodziców, z sześciu różnych grup - ze strony A i B -  ma pozytywny wynik testu na Covid-19. Rodziny objęte są kwarantanną.

W związku z zaistniałą sytuacją zobowiązujemy  Państwa do szczególnej obserwacji stanu zdrowia i samopoczucia własnego oraz dzieci.
Przypominamy o zasadzie nieprzyprowadzania dzieci z objawami choroby i kontaktu z lekarzem rodzinnym w przypadku wystąpienia niepokojących objawów. 

Jednocześnie przypominamy o zachowaniu reżimu sanitarnego oraz przestrzegania Procedur bezpieczeństwa obowiązujących w naszym Przedszkolu.

Przestrzeganie zasad to nie tylko nasz obowiązek względem siebie, ale również nasza odpowiedzialność za inne osoby.

poniedziałek, 2 listopada 2020 roku
_____________________________________________________________________________________________

Szanowni Rodzice,

dnia 8 października 2020 roku (czwartek) od godziny 10.00 w części A

oraz dnia 9 października 2020 roku (piątek) od godziny 10.00 w części B

w naszym przedszkolu odbędzie się sesja fotograficzna dzieci do kalendarza oraz zdjęcia grupowe  w wykonaniu zawodowych Fotografów. Prosimy Rodziców o zadbanie o odświętny wygląd dzieci. Szczególna prośba dotyczy ubrania dzieci w jasne lub jesienne kolory oraz nieubierania dzieci w sportowe dresy. Wszystkie zdjęcia będą wykonywane w specjalnie zaaranżowanym miejscu w ogrodzie przedszkolnym.

W przypadku złej pogody, o kolejnym możliwym terminie wykonania zdjęć będziemy informować.

_____________________________________________________________________________________________

Zebranie Rady Rodziców odbędzie się 22 września 2020 r. o godz. 17.30 Strona A, sala nr 1 "MISIE" (wejście drzwiami balkonowymi)

Zapraszamy

_____________________________________________________________________________________________

Szanowni Rodzice

W związku z panującą sytuacją epidemiczną oraz funkcjonowaniem przedszkola w warunkach reżimu sanitarnego, koniecznością przestrzegania wymogów zawartych w przepisach prawa  informujemy, iż od 1 września 2020 roku przedszkole będzie czynne w godzinach 7.00 - 16.30.

W przedszkolu obowiązywać będzie  organizacja pracy ograniczająca możliwość  przemieszczania się w placówce, kontaktowania się ze sobą grup oraz zasady bezpieczeństwa określone na podstawie wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministra Zdrowia i Ministra Edukacji Narodowej.

PROCEDURA ORGANIZACJI OPIEKI I BEZPIECZEŃSTWA W PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2 "PROMYCZEK" W CZASIE PANDEMII COVID -19

_____________________________________________________________________________________________

Sprawy organizacyjne od 1 września 2020 roku:

  • Listy dzieci z przydziałem do grup wywieszone zostaną dnia 25 sierpnia br. na drzwiach wejściowych do przedszkola na stronie A i B.
  • Prosimy Rodziców i osoby upoważnione do odbioru dzieci  o posiadanie przy sobie dowodów osobistych
  • Przypominamy także o przyprowadzaniu dzieci - zgodnie z procedurą, najpóźniej  do godziny 8.15. Po tej godzinie przedszkole zostanie zamknięte - będzie odbywało się  sprzątanie, dezynfekcja szatni/strefy rodzica.
  • Osoby wchodzące do przedszkola poruszają się w strefach wyznaczonych przez dyrektora placówki zachowując wszelkie środki ostrożności (m.in. osłona ust i nosa, dezynfekcja rąk) oraz  zachowują wymagany dystans społeczny w odniesieniu do pracowników placówki jak  i innych dzieci i ich rodziców wynoszący min. 1,5m.
  • Prosimy Rodziców dzieci z grup I, II, III, IX, X, XI, XII o przygotowanie na 1 września 2020 r. następujących rzeczy:    worek z kapciami (podpisane buty i worek), zmianę ubrania dla dziecka (w podpisanym worku), rolka papierowego ręcznika, 2 koce powleczone w 2 poszewki (wymiar 160/200) podpisane w widocznym miejscu - prosimy wcześniej zapoznać dzieci  z ich wyglądem, 2 podpisane pidżamy - prosimy wcześniej zapoznać dzieci z ich wyglądem (2 komplety: pościeli i pidżamek do wykorzystania wymiennie), podpisany  grzebień lub szczotka.
  •  Prosimy Rodziców dzieci z grup IV, V, VI, VII ,VIII, XIII o przygotowanie na 1 września 2020 r. następujących rzeczy: worek z kapciami (podpisane buty i worek), zmianę ubrania dla dziecka (w podpisanym worku), rolka papierowego ręcznika, podpisany grzebień lub szczotka.

 

  • ZEBRANIA ORGANIZACYJNE Z RODZICAMI w poszczególnych grupach odbędą się zgodnie z harmonogramem. Zapraszamy:

1 września 2020 r. godz. 17.00 – Gr. I Misie, Gr.XI Smerfy

2 września 2020 r. godz. 17.00 – Gr.II Biedronki, Gr.X Krasnale

3 września 2020 r. godz. 17.00 – Gr.III Motylki, Gr.XII Sówki

4 września 2020 r. godz. 17.00 – Gr.IV Pszczółki, Gr.IX Myszki

7 września 2020 r. godz. 17.00 – Gr.VIII Jeżyki, Gr.V Żabki

8 września 2020 r. godz. 17.00 – Gr.VII Kotki, Gr.VI Wiewiórki

9 września 2020 r. godz. 17.00 – Gr.XIII Kangurki

Zebrania będą odbywały się z zachowaniem obowiązujących wymogów sanitarnych: obowiązkowe zakrywanie ust i nosa, dezynfekcja rąk, ograniczenie osób - 1 rodzic od dziecka.

____________________________________________________________________________________________

INFORMACJA DLA RODZICÓW  

Opłaty za przedszkole będą regulowane w formie przelewu na przedszkolne konto bankowe.

Nr konta: 37 1020 1026 0000 1102 0263 5803 Gmina Błonie, ul. Rynek 6; tytułem: P.P. Nr2 „PROMYCZEK” imię i nazwisko dziecka, za wyżywienie i opłatę godzinową

Uzyskanie informacji o wysokości kwoty do zapłaty będzie możliwe po wcześniejszym kontakcie telefonicznym (w godz. 9.00 – 15.00) z pracownikiem administracji - nr telefonu: 22 725 46 33 od 15-go dnia każdego miesiąca. Wpłaty maksymalnie do końca danego miesiąca. Przykład: informacja od 15 września, płatność maksymalnie do 30 września

WAŻNE! Prosimy o niedokonywanie wpłat bez konsultacji z pracownikiem administracji.

_____________________________________________________________________________________________